Hledáme koordinátora či koordinátorku marketingu a propagace
publikováno 13. 3. 2022Je pondělí a tak se pracuje z domova, vyřídit agendu, která přišla přes víkend do emailu, napsat příspěvek na sociální sítě, protože naše konference už se blíží. Domluvit se na společné propagaci s partnery ze Slovenska. A odpoledne škola, druhá práce, rodina nebo vlastní projekt…
V úterý do kanceláře, jednou do měsíce je týmová porada, vymyslet rozhovor s hostujícím odborníkem a stáhnout holky o příspěvky na blog. Vybrat 5 fotek ze školení na sítě a naplánovat příspěvky na instagram.
Ve středu a čtvrtek potřebuješ mít volno – není problém. V pátek si krátce zavolat s týmem, co odjíždí na školení, a domluvit se s nimi na podkladech, které se ze školení napostují.
Je potřeba dobrý díl zodpovědnosti a samostatnosti, zájem o to, jak pracujeme a měníme svět, a taky kousek kreativity.
Zní to zajímavě? I tak může vypadat týden našeho nového markeťáka či markeťačky. Třeba to budete právě Vy?
Kdo vlastně jsme?
Jsme malý tým, který se snaží zlepšovat svět neformálního vzdělávání a oblast práce s mládeží v ČR.
Asociace neformálního vzdělávání (ANEV) je sdružení odborníků v oblasti neformálního vzdělávání v práci s mládeží. S tématem pracujeme komplexně, do hloubky a v souvislostech, což se odráží v našich publikacích i školeních.
Zaměřujeme se na jednotlivce (individuální podpora) i na skupiny či celé organizace, vzděláváme se, sledujeme trendy a využíváme našich mezinárodních zkušeností. Dohromady máme mnohaleté zkušenosti v oboru a know-how dále neúnavně rozvíjíme.
V ANEV společně fungujeme od roku 2013.
Co bude náplní práce?
- Aktivně komunikovat s realizačním týmem a podporovat ho, vědět, co se kdy děje a připravovat podle toho obsah propagace;
- Pravidelně aktualizovat komunikační kanály – web, sociální sítě (FB, insta, LinkedIn), blog, komunikovat s našimi podporovateli a účastníky přes newsletter (a rozšiřovat tak řady našich fanoušků);
- Podílet se na tvorbě jednotné vizuální identity, komunikaci s médii a kontaktu s partnery;
- Připravovat, realizovat a vyhodnocovat strategii propagace našich aktivit a šíření výsledků.
Co je k tomu potřeba?
- V oblasti marketingu a propagace (hlavně marketingu na sociálních sítích) se aktuálně pohybujete, není třeba být odborníkem/icí, ale vyznáte se a máte motivaci v prohlubování zkušeností v této oblasti;
- Vyhnánková a Losekoot nejsou cizí jména, Jak na sítě máte doma ideálně podtrhané zvýrazňovačem… 😉
- Oblast vzdělávání v práci s mládeží (volnočasových a mimoškolních vzdělávacích aktivit, např. kroužků, táborů,…) Vás zajímá, případně se v ní aktivně pohybujete, ale není to podmínkou;
- Znalost českého jazyka slovem i písmem na odpovídající úrovni pro tuto pozici;
- Domluvit se dobře anglicky (slovem i písmem na úrovni B2) – i přesto, že pracujeme v ČR, realizujeme řadu mezinárodních projektů a přenášíme metody ze zahraničí do ČR a naopak;
- Kapacita a chuť věnovat se této práci min. 2 hodiny 3 dny v týdnu, celkově průměrně 8h týdně (po domluvě při přípravě větších akcí pro veřejnost i víc);
- Ochota a možnost přijet min. 1x měsíčně na schůzku do Prahy (není tedy nezbytně nutné bydlet v Praze a okolí);
- Základní orientace při práci na Google Suite (Google Drive atd.), výhodou (nikoliv podmínkou) je zkušenost s Asanou či jiným online nástrojem pro projektové řízení;
- Komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, samostatnost a pečlivost jsou Vaší silnou stránkou;
- Ochota učit se novým věcem, proaktivní přístup k práci;
- Výhled na spolupráci min. 2 roky.
Co rádi nabídneme?
- Flexibilní pracovní dobu, částečnou práci z domova, pochopení pro side-aktivity či školu;
- Možnost pracovat z domu, případně využít kancelář na Praze 1;
- Podporu v dalším odborném vzdělávání i individuální formě seberozvoje;
- Inspirující kolektiv 🙂
- Při oboustranné spokojenosti možnost dlouhodobé spolupráce, nástup dle možností (co nejdříve);
- Odpovídající finanční ohodnocení – hodinovou mzdu v rozsahu 250 – 350,- v závislosti na Vašich zkušenostech a formě spolupráce;
- spolupráci na DPP nebo rámcovou smlouvu a fakturaci.
Jak udělat první krok?
Pokud Vás nabídka zaujala, vyplňte nám prosím krátký formulář, v němž nám sdělíte svoji motivaci, pošlete strukturovaný životopis a splníte krátký úkol. Vyplnění Vám tedy může zabrat cca 15-20 minut. To vše nejpozději do 25.3.2022.
S vybranými kandidáty se těšíme na kávu u nás v Paláci YMCA v kavárně Voznice nebo on-line a co nejrychleji si plácneme, abychom stihli nástup co nejdříve, ideálně začátkem dubna 2022.
V případě dotazů se obraťte na Lenku Polcerovou.