Hledáme koordinátora či koordinátorku marketingu a propagace

publikováno 13. 3. 2022

Je pondělí a tak se pracuje z domova, vyřídit agendu, která přišla přes víkend do emailu, napsat příspěvek na sociální sítě, protože naše konference už se blíží. Domluvit se na společné propagaci s partnery ze Slovenska. A odpoledne škola, druhá práce, rodina nebo vlastní projekt… 

V úterý do kanceláře,  jednou do měsíce je týmová porada, vymyslet rozhovor s hostujícím odborníkem a stáhnout holky o příspěvky na blog. Vybrat 5 fotek ze školení na sítě a naplánovat příspěvky na instagram.

Ve středu a čtvrtek potřebuješ mít volno – není problém. V pátek si krátce zavolat s týmem, co odjíždí na školení, a domluvit se s nimi na podkladech, které se ze školení napostují. 

Je potřeba dobrý díl zodpovědnosti a samostatnosti, zájem o to, jak pracujeme a měníme svět, a taky kousek kreativity.

 

Zní to zajímavě? I tak může vypadat týden našeho nového markeťáka či markeťačky. Třeba to budete právě Vy?

 

Kdo vlastně jsme?

Jsme malý tým, který se snaží zlepšovat svět neformálního vzdělávání a oblast práce s mládeží v ČR. 

Asociace neformálního vzdělávání (ANEV) je sdružení odborníků v oblasti neformálního vzdělávání v práci s mládeží. S tématem pracujeme komplexně, do hloubky a v souvislostech, což se odráží v našich publikacích i školeních. 

Zaměřujeme se na jednotlivce (individuální podpora) i na skupiny či celé organizace, vzděláváme se, sledujeme trendy a využíváme našich mezinárodních zkušeností. Dohromady máme mnohaleté zkušenosti v oboru a know-how dále neúnavně rozvíjíme. 

V ANEV společně fungujeme od roku 2013.

 

Co bude náplní práce?

  • Aktivně komunikovat s realizačním týmem a podporovat ho, vědět, co se kdy děje a  připravovat podle toho obsah propagace; 
  • Pravidelně aktualizovat komunikační kanály – web, sociální sítě (FB, insta, LinkedIn), blog,  komunikovat s našimi podporovateli a účastníky přes newsletter (a rozšiřovat tak řady našich  fanoušků);
  • Podílet se na tvorbě jednotné vizuální identity, komunikaci s médii a kontaktu s partnery; 
  • Připravovat, realizovat a vyhodnocovat strategii propagace našich aktivit a šíření výsledků. 

 

Co je k tomu potřeba?

  • V oblasti marketingu a propagace (hlavně marketingu na sociálních sítích) se aktuálně  pohybujete, není třeba být odborníkem/icí, ale vyznáte se a máte motivaci v prohlubování zkušeností  v této oblasti; 
  • Vyhnánková a Losekoot nejsou cizí jména, Jak na sítě máte doma ideálně podtrhané zvýrazňovačem… 😉
  • Oblast vzdělávání v práci s mládeží (volnočasových a mimoškolních vzdělávacích aktivit, např.  kroužků, táborů,…) Vás zajímá, případně se v ní aktivně pohybujete, ale není to podmínkou; 
  • Znalost českého jazyka slovem i písmem na odpovídající úrovni pro tuto pozici;
  • Domluvit se dobře anglicky (slovem i písmem na úrovni B2) –  i přesto, že pracujeme v ČR, realizujeme řadu mezinárodních projektů a přenášíme metody ze zahraničí do ČR a naopak;
  • Kapacita a chuť věnovat se této práci min. 2 hodiny 3 dny v týdnu, celkově průměrně 8h týdně (po domluvě při přípravě větších akcí pro veřejnost i víc); 
  • Ochota a možnost přijet min. 1x měsíčně na schůzku do Prahy (není tedy nezbytně nutné bydlet v Praze a okolí); 
  • Základní orientace při práci na Google Suite (Google Drive atd.), výhodou (nikoliv podmínkou) je zkušenost s Asanou či jiným online nástrojem pro projektové řízení;
  • Komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, samostatnost a pečlivost jsou Vaší silnou stránkou;
  • Ochota učit se novým věcem, proaktivní přístup k práci;
  • Výhled na spolupráci min. 2 roky.

Co rádi nabídneme?

  • Flexibilní pracovní dobu, částečnou práci z domova, pochopení pro side-aktivity či školu;
  • Možnost pracovat z domu, případně využít kancelář na Praze 1; 
  • Podporu v dalším odborném vzdělávání i individuální formě seberozvoje; 
  • Inspirující kolektiv 🙂 
  • Při oboustranné spokojenosti možnost dlouhodobé spolupráce, nástup dle možností (co nejdříve);
  • Odpovídající finanční ohodnocení – hodinovou mzdu v rozsahu 250 – 350,- v závislosti na Vašich zkušenostech a formě spolupráce;
  • spolupráci na DPP nebo rámcovou smlouvu a fakturaci.

 

Jak udělat první krok?

Pokud Vás nabídka zaujala, vyplňte nám prosím krátký formulář, v němž nám sdělíte svoji  motivaci, pošlete strukturovaný životopis a splníte krátký úkol. Vyplnění Vám tedy může zabrat cca  15-20 minut. To vše nejpozději do 25.3.2022

S vybranými kandidáty se těšíme na kávu u nás v Paláci YMCA v kavárně Voznice nebo on-line a co nejrychleji si plácneme, abychom stihli nástup co nejdříve, ideálně začátkem dubna 2022.

V případě dotazů se obraťte na Lenku Polcerovou.