Neformálním vzděláváním k superlearningu
Podíváme se na kompetenci zvanou “umění učit se”, konkrétně na procesy učení, které fungují obecně u lidského druhu, a současně i na charakteristiky, které jsou individualizované. Jaké zákonitosti proces učení má? A jak ho můžeme vědomě podporovat skrze využívání principů neformálního vzdělávání? Jaké jeho principy jsou pro proces učení výhodné? Podíváme se na práci s biologickými zákonitostmi, motivací, pamětí, dobrovolností, formou vnímání, nebo fungováním mozku.
Školí:
Jolana Dočkalová
V neformálním vzdělávání v práci s mládeží působí témeř dvacet let v ČR i Evropě. K podpoře svých klientů využívá koučování, mentoring, vzdělávání. Věnuje se strategickému rozvoji organizací, osobnímu i profesnímu růstu jednotlivců a rozvoji potenciálu týmů. Dlouhodobě se zaměřuje na aplikaci koučovacího přístupu v procesu vzdělávání. Je spoluzakladatelkou ANEV a spoluautorkou publikace Slabikář neformálního vzdělávání. Více na LinkedIn nebo na jejím webu.
Máte o workshop či jinou formu podpory od ANEV zájem? Pošlete nám stručnou poptávku, ozveme se!