Vzdělávací strategie a politika mládeže
Plánujete tvorbu vzdělávací strategie a politiky mládeže sektoru, města, regionu či Vaší instituce?Jsme zvyklí připravovat a realizovat různé strategie a jsme připraveni Vás odporně podpořit při tvorbě vzdělávací strategie sektoru, města, regionu či vaší instituce. Naši členové se podíleli na tvorbě národních i evropských strategických dokumentů. Vývoj v oblasti práce s mládeží neustále sledujeme a jsme připraveni Vás ve strategickém plánování podpořit obsahově i procesně – tak, jak sami potřebujete.
Zavádění systematického vyhodnocování kvality v organizaci
Dumáte nad tím, jak efektivně vyhodnocovat kvalitu vašich aktivit?Zabýváme se tím, jak v organizacích měřit kvalitu a dopad aktivit. Přinesli jsme do ČR, otestovali a adaptovali švédský model vyhodnocování, který je založen na tom, že sama organizace si definuje vlastní indikátory kvality a tvoří k nim adekvátní nástroje sběru dat. Inspirovat se může i našimi příklady dobré praxe. Rádi předáme naše know-how a provedeme vaši organizaci procesem nastavení systému vyhodnocování, aby vám to fungovalo.
Strategické plánování a jednání
Definujete strategii organizace na další léta a pomohla by vám kreativní facilitace tohoto procesu?Máme zkušenosti s vedením aktivit zaměřených na definování vize, mise či hodnot organizace, ale i na strategické cíle a kroky k jejich implementaci. Umíme využít i kreativnější metody, než čistou práci ve skupinách a s flipcharty. 🙂 Záleží jen na tom, co vám sedí.
Konzultace, koučink a mentoring
Potřebujete konzultovat své kroky, hledáte radu odborníků či pomoc v dosažení svých cílů?Můžeme vám pomoci konzultacemi, koučinkem či mentoringem s konkrétními procesy (příprava aktivit či pracovních setkání, metodologie, vzdělávání) a dokumenty (dotazníky, podklady, zprávami či publikacemi). Umíme podpořit například i se situační analýzou či nastavením systematického vyhodnocování kvality aktivit.
Téma: Propojování neformálního a formálního vzdělávání
Čím se obě důležité složky vzdělávání mohou vzájemně obohatit?Podporuejme, aby z řady příkladů dobré praxe, kterých je ve skutečnosti řada, dokázaly organizace čerpat inspiraci a podporovaly celoživotní vzdělávání každého, kdo se má zájem učit ve škole i mimo ni.
Téma: Projektový a organizační rozvoj
Jak plánovat aktivity i rozvoj celé organizace? Jak poznat, zda se ubíráme správným směrem a čím tento proces ještě posílit?Projektové myšlení i systematické hodnocení pomůže zefektivnit fungování organizací. Můžeme se ale také věnovat tématům, jako jsou hodnoty, kvalita, potřeby a mnoho dalšího.
Téma: Práce se skupinou a jednotlivci
Jak podporovat skupinu tak, aby se účastníci a účastnice zapojili, cítili se v bezpečí a rozvíjeli se společně?Každá skupina je jiná, přináší různé zkušenosti a má odlišná očekávání. Procesy ve skupině ale můžeme snadno podpořit tak, aby si jednotlivci odnesli z aktivit maximum.
Téma: Neformální a kompetenční vzdělávání
Jak využít metodiku neformálního či kompetenčního vzdělávání ve vaší práci?Mnoho principů a aktivit z neformálního a kompetenčního vzdělávání je snadno využitelných ve volnočasových aktivitách, ve škole, v sociální službě pro děti a mládež nebo při komunitních aktivitách. Na míru připravujeme školení na různá témata od formativního hodnocení po trendy mezi mladými lidmi.