Marker – dlouhodobý vzdělávací program
dlouhodobé školení neformálního vzděláváníMarker pokrývá široké spektrum témat důležitých pro přípravu, realizaci a vyhodnocení neformálně-vzdělávacích aktivit.
Klíčové kompetence učitele v současné škole I a II
dlouhodobé školení pro učitelky a učiteleSamostatně stojící moduly jsou komplexně zaměřené na témata spojená s kompetenčním vzděláváním.
Koučování ve vzdělávání – výcvik pro pedagogy a pedagožky
Seznamte se s koučováním jako jedním z účinných přístupů ve vzdělávání a pro rozvoj kompetencíKoučovací výcvik průvodců a průvodkyň, které provázejí děti a mladé lidi na cestě vzdělávání pro život v 21. století, a chtějí podporovat rozvoj jejich kompetencí skrze koučovací přístup.
Základní facilitační dovednosti
Jak prakticky na vedení vzdělávacích aktivit?Cílem tohoto školení je poskytnout vám konkrétní dovednosti a strategie v oblasti facilitace, které lze okamžitě aplikovat ve vaší pedagogické praxi.
Úvod do koučovacího přístupu v pedagogické praxi
Jak provázet mladé lidi vzdělávacím procesem?Koučink je velmi efektivní a moderní metoda k (sebe)rozvoji člověka. Podporuje cestu ke změně, pomáhá v orientaci v problémových situacích, v hledání vhodných řešení a v dosahování krátkodobých i dlouhodobých cílů, ať už v osobním či profesním životě. Účastníci se na kurzu dozvědí, jak vypadá koučink, jaké nástroje a techniky využívá a procvičí, jak je mohou používat ve své práci.
Téma: Neformální a kompetenční vzdělávání
Jak využít metodiku neformálního či kompetenčního vzdělávání ve vaší práci?Mnoho principů a aktivit z neformálního a kompetenčního vzdělávání je snadno využitelných ve volnočasových aktivitách, ve škole, v sociální službě pro děti a mládež nebo při komunitních aktivitách. Na míru připravujeme školení na různá témata od formativního hodnocení po trendy mezi mladými lidmi.
Umět se ptát: Otázky jako nástroj efektivní komunikace a rozvoje lidského potenciálu
Jak vědomě pracovat s otázkami?„Život jsou otázky, ne odpovědi.“ říká Ray Bradbury. Univerzální recept na spokojený život neexistuje, ale vědět o otázkách víc a umět s nimi cíleně pracovat může pomoci. A to jak v osobním životě, tak ve vzdělávání.